Dastia toteuttaa yritysten siivouspalvelut Lahdessa!

Dastia on yritysten siivouspalveluihin erikoistunut palveluliike, jonka ammattitaito ja näkemys perustuu yli 20-vuoden kokemukseen ja jatkuvaan toiminnan kehittämiseen. Kiinteät päivä- ja viikkosiivoukset yritysasiakkaiden toimitiloissa luovat palveluliiketoiminnan pohjan, jota täydennetään hygienia- ja viherpalveluilla sekä vuosittaisilla perus- ja erikoisiivoustöillä. Dastia muokkaa siivouspalvelut lahtelaisten yritysten tarpeista lähtien, ja rakentaa palvelusisällön samalla intensiteetillä asiakaan ja toimeksiannon luonteesta riippumatta: kioskista logistiikkaterminaaliin ja kahvilasta kuntosaliin. Alueena Lahti on Dastialle tuttu, sillä se tuottaa nykyisille asiakkailleen siivouspalvelua alueilla: Lahti Keskusta, Lahti Laune, Lahti Holma, Lahden Karistolta Vesijärven rantaan.

Siivouspalvelu perustuu kumppanuuteen - Siivouspalvelu Lahti

Tilaajan näkökulmasta parhaisiin tuloksiin päästään luotettavan kumppanuuden kautta, joka muodostaa vähitellen asiakkaan ja palveluliikkeen välillä käytävän avoimen vuoropuhelun kautta. Siivousliikkeen tehtävä on tukea asiakkaan liiketoiminnallisia tarpeita ja hakea aktiivisesti yhä laadukkaampia ja kustannustehokkaampia tapoja tuottaa siivouspalvelua. Toiminnalliset tarpeet kartoitetaan ennen palvelun aloitusta ja niitä täydennetään ja tarkennetaan yhteistyön aikana. Dastia vastaa siivoushenkilöstön koulutuksesta ja perehdytyksestä, palvelun omavalvonnasta sekä toimivan viestinnän mahdollistamisesta sekä sisäisesti että ulkoisesti.

Kysymys, jota kannatta pohtia ostettaessa siivouspalvelua Lahteen on: Millä tasolla viestintä nykyisen palveluliikkeen kanssa on? Siivouspalvelu on ihmisten tuottamaa työtä, jonka vastaanottajana on viime kädessä aina toinen ihminen. Mikäli viestintä toimii, toiminnalliset tai laadulliset haasteet on mahdollista saada korjattua.

Yhteistyö ja kustannukset kuriin Dastian avulla!

Dastian matalankynnyksen organisaatiossa panostetaan viestintään kaikilla tasoilla. Yrityksen strategian mukaisesti asiakaspalvelu on kaikkien ensisijainen tehtävä, työnjohto ja hallinto tekee läheistä tiimityötä keskenään ja tuotannolliset poikkeamat käännetään oppimiskokemuksiksi. Palautteen anto pyritään tekemään mahdollisimman vaivattomaksi ja palautteenantajaa kiitetään työnohjauksesta. Tehokkaan toimintamallin ja asiakaskeskeisen mentaliteetin kautta Dastia pystyy tarjoamaan siivouspalvelut Lahteen kilpailukykyisin kustannuksin.

Pyydä tarjous – rakennetaan yhdessä yrityksellesi toimiva siivouspalvelu Lahteen!