Myymäläkiinteistöjen siivouspalveluiden eli myymäläsiivouksen suunnittelussa ja toteutuksessa on huomioitava kahden erilaisen sidosryhmän tarpeet: siivouspalvelun tilaajan, eli yritysasiakkaan ydintoimintojen, logistiikan, myynnin ja asiakaspalvelun tukeminen sekä loppukuluttajan viihtyvyys, turvallisuus ja asioinnin mutkattomuus. Myymäläsiivouksessa erityistä huomiota on kiinnitettävä myymälän markkinoiman tuotteen ja palveluprosessin vaatimuksiin ja turvallisuusmääräysten, kuten elintarviketurvallisuuden noudattamiseen.
Dastian asiakaskuntaan kuuluu useita valtakunnallisia, monitoimipaikkaisia myymäläketjuja. Valtakunnallinen siivouspalvelu rakennetaan yksittäisen myymälän näkökulmasta, mutta siten että toiminta on konseptoitavissa ja skaalattavissa riittävän samankaltaisena koko asiakasyrityksen kiinteistökantaan. Toimipaikat voivat olla keskenään hyvinkin erilaisia, eri kokoisia, sijaita eri osassa kiinteistöä ja myös pintamateriaalit, tilat ja niiden käyttötarkoitukset voivat vaihdella. Dastialla palvelun tavoitteet pyritään kuitenkin määrittelemään mahdollisimman yleisellä tasolla ja toisaalta tarkasti yhdessä tilaajan kanssa, jotta asiakas voi huoletta jättää palvelun suunnittelun ja tuotannon Dastian ammattilaisten harteille.